nurdagulmom benimkiler hiç benim yedirmemi kabul etmiyorlar. İkisi de 6 aylıktan itibaren blw ile devam ediyor. Kızım şu an 26 aylık ve çoğu yemeği kendi yiyebiliyor. Oğlum da 6 aylık ve kendi yemek istiyo. Delikli mama kaşıkları dan aldım onunla veriyorum. Pisliğe gelince uzun kollu mama önlüklerinden giydiriiyorum. Mama sandalyesinin altına da büyük örtü seriyorum.
Tabi siz blw yapmak zorunda değilsiniz. Ayrıca o videolara özenmeyin, çocuklar o videolardaki gibi yemiyorlar. Oğlum en fazla 1 yemek kaşığı mama yiyor. Kızım da max 3 yemek kaşığı.