nurdagulmom 9,5 aylıkken başlamıştık ve o ara iştah sorunumuzda vardı blw yöntemine geçince biraz olsun düzelme oldu (ki dünden razıymış hemen adapte oldu). Kendisinin yiyebileceği şeyleri veriyorum onun haricinde çorba ve yiyemeyeceği türden yemekleri kendim yediriyorum. Kollu önlük kullanıyorum ve mama sandalyesinin altına da sofra bezi seriyorum ona rağmen yine batıyor tabi ki ama önemli değil, her şekilde temizlik illa ki yapılıyor. Önemli olan kendisinin keşfetmesi, iştahlanması ve hevesli olması. Bence temizlik derdini gözünüzde büyütmeyin bırakın rahat rahat yesin yavrucak.