3oglanannesi Yesillhanim arabanız otamatikse ve hep öyle kullanacaksaniz hiç manuelle ugrasmayin. Sınavdan çok kalan oluyor..benim manuel ama otomatik çok rahat gerçekten manuelle neden ugrasayim ..çok kolay kullanması ama trafik hiç öyle değil malesef.heryer araba.kimin nezaman nerden çıkacağını bilemiyorsun Buda Bi gerçek.
Mavigokyuzu Yesillhanim zaten üretilen manuel araç kalmadı, 10 yıla manuel araç da piyasada kalacağını sanmıyorum, uygun yollu otomatik araç alırız da diyorsanız otomatik daha kullanışlı i olur, kendinizi kasmadan , yormadan almış olursunuz
kalkbircaykoy Yesillhanim eğer arabanız otomatik ise bundan sonra hep otomatik araba kullanırım diye düşünüyorsanız bencede otomatiğe yazılmak mantıklı. Şu an birçok kişi hala manuel alıyor ama manuel alan biri olarak söylüyorum süreç biraz zor ve stresli.
yagmurkokusu_ Yesillhanim manuel almıştım ehliyetim iptal oldu tekrar otomatik aldım eşimde otomatik aldı sağolsun manuel kullanamıyorum zaten evdeki arabaya göre almak mantıklı manuel şehir içi bana hamallık geliyor sürekli debriyaj fren gaz 3 lüsü ama otomatik daha pratik ve şehir içi daha iyi. Sonuçta biz tır şöförü olmayacağız o yüzden otomatik daha iyi.