Yesillhanim keyif için vitesli de kullanılmaz ayrıca. Bu kadar saçma birşey yok. Yıllarca manuel kullanan eşim, babam bile diyorlar eziyet resmen. Arabaniz otomatikse, bundan sonrakilarde otomatik olacaksa hiç gerek yok manuele. Zaten arabanız otomatikse, manueli unutuyorsunuz. Ehliyet alalı 6yil olduysa benim hiç sürmedim otomatik. Şuan binemem yani ki ihtiyacım da yok. Arabamız otomatik