1cocukannesi_1 pinary24 benim bebeğim 1.5 yaşında kayınvalidem de ya gelip ben alıyorum diyip almaya çalışıyor yada arayıp gönder diyor daha önce bu konuda çok uyardım eşimi de onu da ben olmadan gitmesini istemiyorum çünkü güvenmiyorum ve evimiz çok yakın arada 1 ev var beni çöp atarken yâda markete giderken gördüğünde ya çocuğu almaya çalışıyor yada evimin kapısına gidip bekliyor benimle eve giriyor dün bu konu yüzünden eşimle tartıştık çöpleri atmıyorsun dedi annen yüzünden atamıyorum diyince birbirimize girdik kıyamet koptu yarın boşanma davası açmaya gidiyoruz benim çağırılmadığım yere çocuğumu da göndermem siz benim gibi yapmayın uygun bi dille söyleyin tek gitmesini istemiyorum benimle gelsin gitsin diyin
bilgedm pinary24 10-11 aylık falandı ilk bıraktığımda. Öncesinde kendime eziyet etmişim kimseye bırakmam kimseye emanet edemem diye diye. Hatta dün de eşim götürdü bıraktı benim de temizlik yapmam gerekiyordu onları hallettim. İlk başlarda bıraktığımızda eşim kamerayı da götürüyordu. Aklımız kalmıyordu. Tabi öyle torunumu getir sen gelme gibi bi tavır olsa kesinlikle götürmem. Bir de asla sormadan bir şey yedirmezler ya da yapmazlar o yüzden içim rahat. Bu arada bebeğim şu anda 13 aylık.
PeekaBoo_ pinary24 gece kalmalı değil ama bir kaç saatliğine anneme bırakıyordum o yaşlarda, kayınvalideme ilk defa 3 yaşında bıraktım😅 3 saat olmadan aradı durmuyor gelin alın diye 😂
_kediannesi Kayınvalidemle aynı binada yaşıyorum , 4-5 aylık olduğundan beri bırakırım günde 2-3 saat. Bazen birlikte gideriz ama genelde tek bırakırım bende işimi hallederim , dışarı çıkarım 🌸
bilgedm pinary24 Benim çevremde kınayan hiç yok tam tersi bırak arada sende kendi işlerini hallet diyorlar. Bu arada nasipse 2 ay sonra zaten kayınvalidem bakacak ben işe başlayacağım. Aslında ilk bırakma amacım nasıl baktığını görmekti. Son zamanlarda bize de geldi birkaç kez ve o kadar güzel ilgileniyor ki hiç gözüm arkada kalmayarak bırakıcam çocuğumu. Zaten birkaç ay öncesine kadar da hep çocuk bakıyordu yani aslında işi bu bebek/çocuk bakmak. Herkes kendi çevresine ya da kendi kayınvalidesine göre yorumlar bu durumu. Güvenmeyen ya da farklı sorunları olanlar elbette bırakmak istemezler ve istememekte de çok haklılar.
essimay pinary24 iyi niyetle gelsin sende dinlen işlerini yap tarzı ise gönderilir ama seni özellikle davet etmiyorsa ben olsam göndermem arrtniyet ararım 🤗
1cocukannesi_1 pinary24 bizim seviye çok artmıştı o yüzden 😂 eşim sabah erken işe gidiyor bi kaç kez anahtarı kapının üstünde unutmuş kayınvalidem olacak kişide sabah ilk iş olarak bize gelir anahtarı üstünde görünce girmiş kızımla uyuyorduk gözümü bi açtım ayak ucumda birisi oturuyor aklım çıktı ve bunu ne zaman anahtarı üstünde görse yapar açar kapıyı girer oturur. Normalde de ben kapıyı açana kadar kapıya vurur tüm camları dolaşır camlara vurur
lilakids pinary24 babaanne anneanne evine güvenilir tabi de nerde ne olacağı belli değil ki en güvenli yer sizin yanınız ben ziyarete bile gittiğimde kızımı yanımdan ayırmıyorum o nereye ben oraya bir de sizi de çağırmıyorsa kızınız da gitmemeli sizsiz
[silindi] pinary24 sen dinlen diye böyle diyorsa ne ala, tabii burada kayınvalidenizi siz tanıyorsunuz güveniyorsam birkaç saat bırakırdım. Ben anneme bırakıyorum. Bakımı kötü değil ama benim gibi de değil. Zaten öyle olmasını da bekleyemeyiz :)
hazale966 pinary24 işim oldugunda anneme bırakıyorum ama beni arıyor. Genelde uyutup öyle çıkıyorum 🙃