pinary24 kızlar siz (1.5-2,5) yaşlarındaki bebeğinizi babanneye anneye yalnız gönderirmisiniz yoksa her zamaan bebeğinizin yanında mısınız? benim kayınvalidem arayıp yolla gelsin diyor beni çagırmıyor
boncuk_29 pinary24 bebeğimin yeri hep benim yanımdır beni istemeyen evlatlarımı da istemesin bir zahmet
Acu_ pinary24 eğer sen gelme çocukları yolla tarzında bi istekse tabiki yollamam. Ne münasebet hatta. Ama işim varsa bi yere gideceksem bırakmam gerekiyorsa öyle durumlarda bırakırım sadece.
00998 pinary24 kötü düşünmeyelim belki dinlenmen için diyordur. Kayınvalidenizi tanımıyorum iyi niyet mi kötü niyetli mi bir fikrim yok belki de evde işlerini gör kendine vakit ayır diye diyordur🥹
Rabiiul pinary24 kızım 22 aylık , göndermeye yeni başladım işim olduğu zaman anneme bırakıyordum şimdi akşam dışarı çıkarsak Kv daha yakın ona bırakıyoruz görümcem küçük 20 yaşında oynuyor kedileri de var vakit geçiriyor. Kv severim gözüme batmıyor
boncuk_29 pinary24 gönderme bu kadar basit ben göndermezdim şahsen çocuklara ne yapacakları ne yedirecekler nasıl davranacaklar hiç belli olmaz
beybitolat pinary24 bir yere gidersem kayınvalidem benim evimde bakıyor. Beni çağırmayıp oğlumu çağırırsa göndermem. Ama iyi niyetiyle olduğunu düşünürsem gönderirim
GezginPaNDa pinary24 çalıştığım icin mecbur bıraktım. Bence siz de birakin . Bazen yalnız kalmak insana iyi geliyor . Bebegi birakip biraz gezin veya evinizin islerini halledin
Pamukhanim_ pinary24 19 buçuk aylık 17. Aydan beri annemlere gönderiyorum hatta 1 defa 1 günlüğüne kaldı annemler de . kayınvalidemle konuşmuyorum bazen kızım öğrendi kendi gidiyor onların kapısına vuruyor 1 saatlik öyle gönderiyorum
Acu_ pinary24 asla göndermemden kasıt benm orda olmamı istemiyorsa ben gitmiyim diyeyse göndermem tabi. İyi niyeti varsa o ayrı onu siz anlarsınz zaten
Umutoglum pinary24 2 buçuk yaşında oğlum asla bırakamıyorum çok hususi durumlar olmadığı sürece sadece 3 gün ben hastanede yattigim için annem baktı benim evimde. Arkadaşlar çocuğu bırakıp kampa gidiyor mesela çok özeniyorum aslında ama ben gözümün önünden ayiramiyirum malesef. Parka bile yollayamam annanesi babannesiyle. Çünkü çok hareketliler ama annelerimiz yaşından dolayı daha pasif kalabiliyorlar 🥰