barismom oh oh hevesli olması daha iyi gerçekten ayakları çıplak basınca daha iyi oluyo ise yaramadı diyemem yaradı 😁ben yürüteç kullandım ama günlük 15-20 dk bende o arada işlerimi hallediyodum kademeliydi ayağı tam yere basan yere getiriyodum sadece 1 ay kullandım sonra kendi bıraktı zaten öğrendi ondan sonra bir de yürüme denemeleri yaptık 😂