soda boncuk_29 karacadan almıştım çeyizimde. 1 kere serdim kaymaktan uyuyamadık ertesi gün çıkardık. 4 yıldır kutuda duruyor
seval868_ boncuk_29 11 sene sonra aklına gelmesi peki 😅 kız aç kullan dene herkes farklı yorum yapıyor sen denemeden bilemezsin içinde kalmasın 🥳🥳🥳
boncuk_29 seval868_ aklıma şimdi gelmedi Bayadır aklımda ama kendi gardolabımda yer yok açsam nereye koyacam orası da ayrı dert 😅