boncuk_29 Kullanan varmı memnun musunuz 🤔 ben çeyizimde almıştım hep kenarda durdu artık kullanmak istiyorum sıcak tutar mı uyurken
seval868_ boncuk_29 ay bende çeyizimde vardı hevesle sermiştik fakirlikten midir nedir hep kaydık yastıktan, kafamız terledi bir türlü uyumayı beceremedik 😅 kötü markadan da almamıştık aslında ama bünye o zenginliğe geçiş yapamadı galiba bizim 😅😅😅😅😅
soda boncuk_29 karacadan almıştım çeyizimde. 1 kere serdim kaymaktan uyuyamadık ertesi gün çıkardık. 4 yıldır kutuda duruyor
boncuk_29 seval868_ ay desene ömür boyu oyle kapali kutusunda duracak 😔😔 bende yaz temizliği yaptığımda değişiklik güzellik olur göze hitap eder diye yıkayıp sermek istiyordum gerçi koca yorganı var makineye girer mi oda biraz şüpheli
seval868_ boncuk_29 bir dene bence aklında kalmasın ya belki siz seversiniz. Sabah kalkınca kocam kaya kaya uyudum diye dalga geçmişti 😅 ama dene hissiyatı çok güzel oluyor yumuş yumuş
seval868_ boncuk_29 benimki kışlık değildi aslında o konuda net bilgi veremeyebilirim. Ben yazın kullandım belki ondan uyuyamadık belki kullanan vardır daha iyi bir bilgi verir
seval868_ boncuk_29 nevresim takımıydı benimki hani yorgana geçirme kısmında yorgan geçirirsek kışlık oluyordu ek bir yorganı yoktu
boncuk_29 seval868_ haa anladım benimki yorganlı komple takım yastık kılıfı çarşaf yorgan ve yatak eteği var
seval868_ boncuk_29 yastık kılıfı, çarşaf, nevresimi vardı sizinki tam setmiş ama çok kullanılmıyor ya 😅 her kız bir hevesle kesin almıştır 😅
asilazmazbalkokmaz boncuk_29 Alındıysa kullanılır. Ben ilk nevresimi bilinçli saten seçmiştim. Sonra çöpe attım ayrı.
seval868_ boncuk_29 11 sene sonra aklına gelmesi peki 😅 kız aç kullan dene herkes farklı yorum yapıyor sen denemeden bilemezsin içinde kalmasın 🥳🥳🥳