nihaltepe evet o şekilde yapıp döndürdük çok şükür
kedili1anne Allah razı olsun canım dediğin gibi yaptım ve çok şükürtutuyor şimdi.
soda Çok sevindim Afiyet şifa olsun yavruya💕