Bebeğim şimdi 12 günlük. İlk dogdugunda meme verdim ancak hastanede mama desteği verdik. Eve geldik bu süreç annem hastalandı benimle ilgilenemedi hem meme verıyordum hem mama. Geceleri mama verıyordum. Sezeryan doğum annem hasta mecbur oldum. Şimdi ise ne kadar ugrastık annemle ama yok emmiyor ağlıyor çatlıyor aç uyuyor ama emmiyor. Sağıyorum biberonla içiyor. Ama çok üzülüyorum kızlar her dakıka ağlıyorum. Lütfen destek çok kötü hissediyorum. Bir de kzım var 3 yaşında onla ilgilenemiyorum diye de ayrıca üzülüyorum