eses123 ne koltuğuna bağlı. Boya mı ahşap mı?
Boya kokusu varsa asla yatırma ve aldığın yerle görüş.
Ben aldığımda iç dış silip tüm gün cam açtım. Şubat sonu mart başıydı. Ahşap kokusu çıksın diye. Bu rutini 2 defa yaptım camı 5-6 gün açık bırakıp odaya girmedim. Koku çakmadan bence sokma odaya ama sen bilirsin 🙏🏼💕