eses123 Ben ilk evlendiğimizde bizim mobilyalar dan rahatsız oldum. Kızıma alınca okadar etkilemedim Çünkü farklı odada ya ama kızım zaten 3 yaşında odasında yattı.
Yazın cam açılır . Birde evde yemek piştikçe koku değişir. 2 3 ay daha yatırma. O odada