balkizlar Hyesim anlıyorum işte duygusal olarak biraz daha hassas demek ki diğerine göre… tam erkek kız farkı 😅 duygu boşalması yaşıyor gün içinde o ne hissediyor sürekli bilemeyiz.. duygularla alakalı kitaplar okuyun ifade etmesi kolaylaşır.. onu aynalayın şu an kızgınsın gibi..
atarepla Hyesim oğlumu ikna edip hepsini ona verdim Hyesim oğlum maşallah çok uyumlu. Bunu yapmayın lütfen. Uyumlu çocuğu cezalandırmış oluyorsunuz onun hakkına girmeyin. Bir de oğlum uyumlu, sen niye onun gibi değilsin vs kıyaslamayın hatta dile getirmeyin. Bu da davranışlarını pekiştirir. Belki yapmıyorsunuzdur zaten ama yine de hatırlatmak istedim.
Minigim38 Hyesim 3,5 yaşında benimkide böyle oto boka ağlar saçım neden pembe değil diye ağlar, niye barbie bana benzemiyor, sen beni sevmiyorsun diye ağlıyor bak ağlattın beni diyo 🤣hiçbir kıyafeti sevmiyor, saçını beğenmiyor, geçecek bu günlerde
mmoz Hyesim öncelikle kesinlikle onun dediklerini yapmayın anladığım kadarıyla yapısal olarak biraz şımarık ve bunu düzeltmek gerekiyor ileride çok uğraşırsınız yoksa ve asla kardeşinin hakkını vermeyin açıkçası benim düşüncem şöyle ki biraz anne baba korkusu olması gerekiyor özellikle anne korkusu ama bu durumu nasıl düzeltirsiniz bilmiyorum benim bebeğim henüz 48 günlük ama biz dört kardeşiz asla böyle tavırlar da bulunmazdık bir bağırış veya dayak yedigimiz için de değil annemle babam bunu nasıl başardı inanın bilmiyorum
susancikanbalik Hyesim eskiler umursamıyordu :) kafanız bir süre kaldırsın birkaç kez ağlayınca istediğinin olmayacağını görsün o zaman vazgeçer
ebu935_ Hyesim 2 yaş ve aynıları 2 saatte bi ağlıyor bebeğini bezliyor çıkaramıyo ağlıyor emmek istiyor koltukta olmadığı için ağlıyor bu arada kpss ev iş bebek stresi derken sürekli başım ağrıyor 2 yaş anneleri cidden ne yapıyor. Allah size yardım etsin banada
Hyesim Burcak61 ben sizi anladım ama yok yanlarinda kıyas yapmıyorum ya esimle konusuyoruz yada baskasina söylüyorum cocuklar duymuyor. Ama misal kızımla benim aramada mesafe girdi artkk aglarken baba diye ağlıyor ben kucağıma almak istiyorum o an itiyor beni babasina gitmek istiyor. Yani şimdiki neslin psikolojiside pamuk ipliğine bağlı herseyde bozuluyor. Bizde annemizden korkardik cokta terligini yemisimdir bize niye bsy olmadı. Dha cocugum 3 yaşında simdiden psikolok kapısı aşındırcaz vah halimize yani
Hyesim kizinaasikbiranne bebeklikten belliydi benim kızım sebepsiz aglardi filan şimdi arşa çıkardı. Yani bi sakinleştirici şart bunlara öyle büyüme atağı filan deyip olmuyor😃
uykuseveruykusuzanne Hyesim bence psikologluk bir durum yok. Büyüme atağı gibi bir durumdur. Kreşten sonra duygusal olarak dolup böyle patlıyor olabilir. İnşallah kısa sürede geçer
Hndsmom Bizi anlattınız resmen. Okula giderken sıkıntı yok dönüşte rutin olarak eve gelene kadar sokaklar inler. Artık esnaflar bile alıştı bizim sesimize. Yani her dediğini de yapıyor değiliz ama bu çocuk niye böyle anlamadım. Ota moka ağlıyor. Lego dizer üst üste, biri girmedi diye ağlar. Manyetik blok yıkıldı diye ağlar. Ama bildiğin ağıt yakar. Geçen yengem de vardı valla bir yerine bir şey oldu düştü sandım o nasıl ağlama dedi. Sokağa çıkarsam elimi tutmaz. Sokağa da çıkarasım gelmiyor yine götürüyoruz sağa sola. Her şey mık mık yapıp duruyor valla sinirlerimi bozuyor. Bi de yapışık geziyor bana resmen valla daral geliyor
Hyesim Hndsmom arada bi olsa tolere edilir ama sürekli var bu durum zaten çok sabırlı bi insan değilim bide beni sinirli gördükçe daha çok cosuyor birazdan okuldan gelecekler diken üstündeyim resmen
gecekusu_- Hyesim bu 3 yaş sendromu cidden çok çok zormuş 😒 bizde de 3 yaş krizleri var isteklerini ağlayarak yaptırmaya başladı göz yaşları gözünde hazır bekliyor sanki hayır dediğim de ya da hafif sesim yüksek çıksın direk ağlıyor bu sefer vicdan azabı çekiyorum sürekli huysuz mızmız geçen anne muz istiyorum dedi kestim tabağına koyup verdim vay efendim neden muzu kesmişim de muzu kestiğim için muz ağlamış 🤦🏼♀️😃😃 ve daha sayamadığım çok şey var bazen diyorum bu 3 yaş sendromu böyleyse bu kızın ergenliğini düşünemiyorum 😃😃 artık kafama huni takıp gezmeyi düşünüyorum o dereceye geldim çünkü 😃
mercankus Hyesim çocuk bu yapılmaması gereken bısey yapmıyor ki aslında suan kendı kararları var ve onları yaptırmaya çalışıyor Kesınlıkle sakin olup onu anlamaya çalışın evet çok zor ama yası küçük
incirreceli_06 Hyesim kesinlikle bu yaptıklarının altında yatan Bi sebep var normal değil kesinlikle psikologla görüşün
UrbanMom Hyesim 3 yas zaten deli etmeli bir sey. Yenidogandan sonra ne zor derseniz 3 yas derim. 2 yas sendromu, ataklar sadece getir goturunu yapar.
Hyesim Su an saat gece 00:30 uyutmustu babasi altını bezlerken uyandı üstümü tamamen soy diye krize girdi ne yaptık ettik sakinlesmedi ve su an acile götürüyor babası ya su düştüğümüz duruma bakın he acilde ne yapacaklar ki demeyin bizde bilmiyoruz 😔
Muallaaa Hyesim bu posta denk geldiğim de dedim şükür biDe sorun yok ama iki haftadır aynı şeyleri yaşıyoruz geçer diye umuyuyrm sizinki geçti mi