Hyesim ay benim kızda 3.5 yaşında son birkaç aydır ota boka ağlıyor, bide gözyaşları hemen sel oluyor, bu defa senin yüzünden ağladım üstüm ıslandı diye ağlıyor 😀sabahları kıyafet beğenmiyor. Onu giymem bunu giymem kendi kombinini yapıyor, anası babası bunu ne biçim giydirmiş denilecek kombinler 😄neyse velhasılkelam bu yaş böyle