esen0101 baş parmağım ve işaret parmağımla koyu halkayı uçtap değil de tam koyu halkanın çizgisinden kavrayıp hafif hafif sanki bebek içiyormuş gibi sıkıyorum başta gelmiyor 10. Yapışında falan gelmeye başlıyor. Bazen zorluyor işaret ve orta parmağımla makas yapar gibi yapıyorum öyle de oluyor elle sağımda makinadan daha çok süt çıkıyor sadece yoruyor mastit olunca elle sağımla bir iki denemede hemen açıyorum
Önce bebeği o memeyle emzirin ardından ara vermeden elle sağın geçecek inşallah