bosbelesisler sizi o kadar iyi anliyorum ki, benim de etrafimda çok var böyleleri, eşimin akrabasi var mesela, benim oğlumdan iki ay büyük, iyi ki uzakta oturuyoruz, inanin, daha 10 aylikken kuş nerde değince bakiyirdu, onun videosunu çekip bana atmisti, baak diye, senin oğlun biliyormu diye, ben de benim oğlum 8 ayıik dedim, ilk keıimesi meme 10 aylikken soylemis hepsini atoyordu, düşün yaşina bir hafta kalmis bana adim atdiği videonu atmisti,baaak yürüyor faıan benim bebeğim onun bebeğinden erken yürümüştü ama ben cekipte baak nasil yuruyor erkenden demedim, ve sohbeti kestim, artik yazinca yazmiyorum, inanin o kadar dert ediyordym ki benim bebeğim geri diye, bana kotu hiss etdiriyordu araniza mesafe koyun, boyleleri bebeöinin her yaptiğini insanlarin gozune spkar baska anneleri kotu hiss etdirir
Dün ayni benim bebeğim gibi 13 aylik bir bebek vardi parktda onun da annesu cok tedrgindi, kizi yürümüyor diye, işte bana sprdu yuruyormu kelime de soylemiyormus ve anne tesrgn oldgu icin ben de bebeğimun kelimesi olmadiğini soyledim sirf o rahatlasin diye, ve rahatlatmaya çaıiştim, cunki biliyorum ben evet kelimesi var, iste bunkari yapiyor desem kendini suclaucak ve bos arassrmalara girecek bakiyirum kizi çok guzel goz temasi kuruyor sosyal, hatda kendisine de soyledim kziin çok guzel bakiyor mutlaka kelimesi de olucak merak etme hatda ragatlasin diye kendi oğlumu hosterdim bak hiç bakmiyot goz temasi benim bebeğim kisitli o da beni rahatlatçaya calisti, annelrri tedrgn ediyorlar mutlka mesafe koyun size ve bebeöinze iyi gelicek, haa eğer içiniz hic bir sekilde rahat değilse doktora goturursunuz işinin uzmani doktorlar size anlatir ne nasil olmalu diye