bosbelesisler bence kendinize bu kadar yüklenmeyin. bi arkadaşım var oğullarımızın arasında 1 ay var benimki 16 onunki 15 aylık ne zaman buluşsak buluşmanın başından sonuna kadar oğlum şunu de, şunu yap göstermeye çalışıyor. gerçekten ne gerek var böyle şeylere ya? benim oğlumunda diğerine göre gelişimin daha önde olduğu durumlar var ama hiç gösterme çabasına girmiyorum, yarış atı mı bu çocuklar? Sizi anlıyorum, bende irrite oluyorum onunla görüşünce çünkü bildiğin hava atmaya çalışıyor, bunu seziyorsun. Yine kuzeni var oğlumdan 1 ay büyük onla bir araya gelince çok güzel oynuyorlar ama eltimle aramızda hiç bu tarz rahatsız edici konuşmalar olmuyor, keyif alıyorum görüştüğümüzde. Ben biliyorum ki oğlum ayına göre gayet normal gelişim gösteriyor lütfen diğerinin iki üç kelime fazlası var diye kendinize anneliği zindan etmeyin, illaki konuşacak, belki bir anda artacak. Ya takmamayı öğrenin, yada mesafe koyun bu kadar rahatsız ediyorsa en azından video falan göndermesin devamlı naçizane fikrim.