hepyerdeyizz asilhanmoms Olur illaki ama çocuk durmayinxa umrunda bile ola.z😁 iki çocukla Evim temiz Oldigu halde boyasızdi diye muhtemelen adım pise çıkmış sen düşün , 😂😂😂totom ger gormuyor xkdkdn
mmeerrii asilhanmoms evi hergun bir tur dikey supurgeyle supururum Dikey süpürge önerisi varsa alırım o zaman😂
asilhanmoms mmeerrii bosch unlimited 7 kullaniyorum ben cok memnunum annemde aldi aynisindan oda cok memnun tavsiye ederim evim 4+1 sarji cok rahat yetiyor tum evi supurmeme
mejsa boncuk_29 evimdeki bütün eşyalar beyaz krem tonlarında gelip gidenler ne kadar temiz tutuyorsun maşallah diyorlar ama bana göre kir içinde her yer bebekten önce dikkat ediyordum tertipli düzenli idi ama şu an taşındığımız evden tiksiniyorum tuvaleti akıyor çok sıkıntısı olan bir ev ve bebek de var yetişemiyorum
mejsa boncuk_29 niyetimiz var ama düzgün bir ev göremedim henüz bulup çıkarız en kısa sürede inşallah. Hayırlı bayramlar bu arada :)
madammatematik asilhanmoms merhaba. Yardımcınızin maaşı ne kadar ? Yani ne kadar aylık ücret ödüyorsunuz?
yusufmoms27 boncuk_29 ben hep temiz olmak zorunda gibisinden çünkü hem annemden öyle gördüm hemde binam aile apartmanı ondan dolayı çat kapı gelenim oluyor hep düzenli ve topludır
asilhanmoms madammatematik zor degil aslinda duzen olusturmak onemli bebegim 4. Aya girmek uzere gunduz cok huysuz slingle kendime bagliyorum ben evde islerimi yaparken oda uyuyor oyuncaklarini oturma odasina getirmiyorum bebek odasini oyun odasi yaptim tum oyuncak daginikligi o odada gunduz bebegim uyurken uyumuyorum aksam 10 gibi uyuyorum o uyku bana yetiyor gunduzde islerimi yapiyorum tabi bebegim emeklemeye yurumeye baslayinca nasil olur bilmiyorum anakucaginda da baya oturuyo ben yemek yaparken falan beni izliyor
KLORAK boncuk_29 3 yas ve 7 aylik beneklerim var herkes masallah iyi yetisiyorsun diyor ama bence öyle. Cok cok da temiz degilim mesela 1 sepet katlanacak camasir var icerde sonracigima kilere inecek 5 parca sey dis kapinin girisinde bekliyor ayakkabiligin tozu alinmali ve evde ki Mini kiler düzenlenmeli bide kizlarin kisliklari kalkip yazliklari yerlestirilmeli Ve bu saydiklarimi yaparken muhtemelen bi yine bok götürcek tekrar evle ugrasicam döngü degismiyor Ama toplu evim yani misafir gelse cat kapi sorun yok. Bonus ; koldtugun arkasina meyve suyu döldü yeri bile silmedim daha 🤣
zynprvlfsn boncuk_29 Ben de 3 çocuk var, bir tarafı temizleyip diğer tarafa geçene kadar temizlediğim alanda kirleniyor, dağılıyor. Son çocuktan sonra genel mottom, dağınık olsun ama pis olmasın…. Yapabildiğim kadarıyla yapmaya çalışıyorum.
mbabygirlm boncuk_29 dediğiniz gibi bir yerin temiz toplu olması sadece 1 saat sürüyor o da bazen. Temiz miyim evet kesinlikle hergün süpürürüm evi pis gördüğüm yerleri silerim,dağınık yerleri toplarım ama uzun sürmüyor. Eğer detaylı girersem uzun sürecek ve çocuklar ilgisiz kalacak o yüzden bazen yapıyorum
hazale966 boncuk_29 evet gerçekten temizim. Ama bebegim olduktan sonra önce o. Sonrası sonra kafasındayım. Temizlik yapmayı detay girmeyi severim. Ev mis gibi koksun bayılırım. Ama bebegim aşırı hareketli ve sürekli takip isteyen bir bebek.2 dk sesi çıkmasın mutlaka birşeyler karıştırıyordur yani. O yüzden amaan kalsın diyorum artık🤣😅
Kartanesi26_ boncuk_29 değilim bebekten önce de değildim kendimi paralayamam ev tertemiz olsun diye olan bu yani şimdi bebeğim var ev çok dağınık olduğu kadar yapıyorum beni kınayan da köyneğimi giysin 😅😅
UrbanMom boncuk_29 valla keyfime düşkün biriyim. Her gun evi indirip kaldırıp asla temizlemem. Cocuk icin salonu kapattim ve evdeki çoğu eşyayı kaldırdım o yuzden temizlik çok büyük zamanımı almıyor. Haftada bir dip kose diger günler yüzeysel temizlik yaparım. Bi arkadasim var kiz temizlik hastası. Evinde de esya çok hic üşenmeden tum evi her gun saatlerce temizliyor ben boyle mutlu oluyorum diyor çocuklar ayni yas. Ben her gun dip kose yapacağıma cocuguma vakit ayırırım kendime ayırırım diyorum.