boncuk_29 Temiz olduğumu düşünüyorum ama titiz değilim. Evin özelllikle düzenli olmasına dikkat ediyorum çünkü dağınık evde oturamıyorum. Planlı ve programlı ilerlemeyi seviyorum işleri tüm güne yayıyorum detay temizlik günü hariç. Gün içinde mutlaka oğlumla en az iki kere dışarı çıkıyoruz(oğlum için bahçeli eve taşındık) Hastalık veya bazen olur ya canımız bişey yapmak istemez öyle günlerde de bir süre evin dağınık kalmasına izin veriyorum ama kendimi iyi hissettiğimde kalkıp toparlıyorum. Tezgahta bulaşık bırakmak hele de ertesi güne hiç bırakmam gece uyumadan tüm evi toparlayıp öyle uyurum sabah da kahvaltı sonrası kırıntı veya toz varsa süpürürüm. Açıkçası eşim evden çalıştığı için oğlumla ilgilenme fırsatı oluyor bende bu şekilde daha kolay işlerimi halledebiliyorum yoksa çocuğu bırakıp işe güce bakamam çocuk ev işlerinden daha önemli 💕