Gakkoyenge Aşırı stres yaptım bayramdan sonraya kalırsa yandık ya keşke hemen açıklansa da rahatlasak
Aysegokturk Gakkoyenge bende bende, bir de ev sahibimiz de tayin istemiş bulunduğumuz yere, eşimin tayini çıkmasa bile mecbur taşınıcaz bekliyoruz bu arada bizde izmir’deyiz
Birbebetoannesi cilekli_soda Artuklu/merkez ilçe güzel. Evim avm yürüme mesafesinde özel hastane de 10 dk falan. Devlet hastanesi 25 dk yürüme mesafesinde. Pek araç kullanmıyoruz maddi olarakta normal yani.
Birbebetoannesi poyrazmom2604 Artuklu merkez ilçe. Evim avm özel hastane yürüme mesafesinde. Devlet hastanesi de 25 dk yürüyerek. Genel olarak memnunuz.
Birbebetoannesi cilekli_soda çalıştığı birime göre değişir bence eşimin yoğundu mesela , maddi olarakta Doğu tazminatı vs hepsi var bizim 3.doğu bitiyor o yüzden bir tık daha fazlaydı diyebilirim
Birbebetoannesi Balbulutu ben bunlara tatlı telaşlar diye bakıyorum neden derseniz öbür türlü gözümüzde büyüyor ee tek başımıza yapıyoruz çoğu şeyi o yüzden bazen yeni yerler , yeni insanlar güzel insanlarla karşılaşalım inşallah 🌸
Balbulutu Birbebetoannesi aynen öyle diyeceğim ama bizim durumlar karışık maalesef tatlı telaş diye bakamadım bu sene. İnşallah hep güzel insanlarla karşılaştırsın Rabbim bizi
Birbebetoannesi Balbulutu anin amin hepimizi inşallah 🌸 sizin hakkınızda da en güzeli en doğrusu olsun Allah ın izni ile … 🌸
Birbebetoannesi Gakkoyenge ne diyelim hayırlısı olsun artık hakkımızda :/ kesin diyorlar bayram sonrası öyleyse
sedaduruliya Hadi bakalım inşalllah bu cumadan ümitliyiz hepimize gönlümüzden geçen yerler nasib olur umarımmm
Mrsboyo Merhabalar herkese O cuma bu cuma inşallah 😄 Merakla bekliyoruz bakalım Hepimizin Hakkında hayırlısı olsun İyi insanlarla karşılaşmak dileğiylee inşallah 🤗🌸
Susamtanesimoms Aysegokturk sizin sanırsam deniz kuvvetleri birkac post öncesinde gördüm Bizde jandarma ama daha açıklanmadı