Selam anneler oğlum 7 aylık nerdeyse bir haftadan fazladır kakasını yapamıyor ıkınıyor huysuzlanıyor. Önce zeytinyağ içirdim yedirdiklerime koydum fayda etmedi poposuna yağ sürdüm o da fayda etmeyince fitil verdim 4 gün oldu hala yapamıyor,öğlen kuru kayısı haşlayıp yedirdim henüz yapmadı şimdide ağlıyor ve huysuz yine fitil verdm bir zararı olur mu? Napmam lazım başka dr götürmek gerekir mi?