ss_um_ benim için yenidoğan dönemi en korkunç dönemdi. Hatta ilk 1 sene bile diyebilirim. Lohusalık bir yandan, eski sene özlem bir yandan, uykusuzluk, beslenmesi, emzirmesi… 1-1,5 yaş sonrası bence düzene giriyor. Elbette hala zorlukları var. Ama her yaş için bence kendine has zorlukları ve kolaylıkları var. Hiç şu yaş böyle kötü bu yaş böyle kötü diye korkutanlara bakmayın