İlk başta sen ve bebek alışana kadar biraz zor. Uyutması gazı kakası falan ama hayır pek kolaylaşmıyor. Ek gıdası, dişi, aşısı, ateşi, atağı derken her dönem kendince zor. Tam alışıp bir şeyleri aşıyorsun, yenisi geliyor. Ama buna sen de alıştığın için gözünde büyümeyecek. Hepsinin geçici olduğunu ve bu dönemleri özleyeceğini hatırlat kendine. Kucağımdan indiremiyorum diye hayıflandığında, zamanın su gibi geçtiğini ve gözünü açıp kapadığında keşke tekrar kucağıma sığda da 2 dk göğsüme bassam diyeceğini hatırlat kendine. Hepsi geçici.