seval868_ geçmiş olsun inşallah güzel geçirirsiniz. (Etrafımda hiç kimse yaptırmamış özellikle menenjiti, çocuğa gereksiz virüs,mikrop verildiği görüşündeler. Zaten tedavisi olan hastalık belki hiç geçirmeyecek neden çocuğumuza bu yükü yükleyelim düşüncesindeler.)