Rota en hafif aşıdır, yan etkisi bile yok. O yüzden ağır gelmez onunla birlikte. Yuttuğu kadarı da yeterli gelir ona, bizde de ilk dozunda baya bi tükürüp çıkarmıştı, doktor alacağını almıştır o dedi, tekrarlatmadı aşıyı. Ama menenjitte özellikle bexero çok ağır geliyor bebeklere, o yüzden ben 4 saat arayla vermiştim çünkü baya ateş yapmıştı bizde.