mrtsh11 ben kızımı 4. Aya yakın destekli oturmaya başladım nerdeyse iki ay bok çuvalı gibiydi tam gövdesini tutamıyordu, kafası öne düşüyor sırtı c şeklini alıyordu. Yere oturtunca öne doğru düşecek diye korkudan bırakamıyordum hiç. Sonra bi gün babası bıraktı elleriyle yerden destek aldı kızım durdu öyle. Bi ay kadar da elleri önde durdu şimdi kendi oturuyor. Yine bi doktor görüşü de alın ama demem o ki kasları güçlendikçe gövde taşıma kontrol mekanizması oturacak. Bol bol yerde zaman geçirtin.