6 bucuk aylık bebeğim dik durmuyor,şuana kadar bel kısmı hiç dik durmadı,kucağımda yada oturtmaya çalıştığımda hep beli eğiliyor,ayaklarının üstüne bile bastırıtken kambur duruyor,dik tutmaya çalışınca istemiyor belini destek verince rahatsız olup istemiyor,başından geçen var mı normal mi