6 aylık bebeğim bende 2 hafta önce diyetisyene gittim aslında bıraktığım şey paketli gıdalar oldu sadece protein yeşillik su ağırlıklı besleniyorum ilk haftada 3.600 yağdan gitmişti ama tartıda 3 kiloydu 😆kendi başıma kalsam sürekli bişeyler yiyip kilo almaya devam edecektim 🫣