sancarmom geçen sene sezon sonunda almıştım, yıkayıp kaldırmıştım. Bu sene de bir kaç bir şey aldım ama pek almıyorum artık çünkü aldıklarımı çıkardım baktım yeterince var. Zaten Ankara’da yaz o kadar uzun sürmüyor, elimde mevcut olanlar yeterli olacak gibi duruyor. Bir de geçen hafta sandalet aldık