sancarmom ben alt üst takım seviyorum ya. Bu sebeple hep takım aldım. 2 yaşında ve çok fazla kirletiyor. Minicity den alıyorum ben çok uygun oluyor orada. E bebekten de alırım. Günlük giyeceği şeylere çok para vermem.
Montu, ayakkabısı, gezmelik kıyafetlerinde iyisini alırım o kadar.
Bizim de askılı zıbın almamız lazım. Yaz için.