deozge şimdi 13 buçuk aylık ama 11 buçuk aylıkken birden sürünmeden emeklemeye geçmeye karar verdi. Aybı sizinki gibi sıralıyordu. Şimdi istediği her yere gidiyor fişek gibi emekliyor. Bu ara desteksiz iki üç adım da atıyor sonra düşüyor.
Babıldamaya da geç başladı daha bababbaa şeklinde babıldamaya bu hafta başladı mesela. İki kelimesi vardı bu ara onlar da kayboldu her şeye dededede diyor. Doktorumuz normal dedi çünkü her şeyi anlıyor bize istediği her şeyi yaptırıyor. Bence her çocuğun gelişimi kendine özel