Merhaba benim bebeğim de 10 aylık 19 günlüktü babıldamaya başladığında. Sizin gibi 0 ekran bol konuşma ve ilgi vardı. 7 aylıkken ayağa kalkıp emeklemişti. O kadar çok kafama takmıştım ki hatta 9. Ay kontrolünde doktor babıldaması gerekiyor diye gelişimsel pediatriye yönlendirmişti.yaşında gittik oraya. Orada doktorda genel durumunda bi problem görmüyorum ama kelime olarak sınırda 4 ay sonra tekrar gelin dedi. Şimdi 14.5 aylık av miav mö me mama meme bebe baba diyor bunları çok kısa sadece ses olarak söylüyor. Bizde hiç akran görmüyorduk. Ailemin yanına gitmiştim 10 gün kalabalıktı eve dönünce bir sabah beşe beş kala uyandı bababababba sesleri ile. İşaret parmağını çok aktif kullanıyor. Sar makaranın sar kısmını 10 buçuk aylıkken yapıyordu. Bay bay ve alkışı yaşında yaptı. Detaylı yazdım çünkü bende bu forumda çılgınlar gibi araştırıp okumuştum. Gerçekten her bebek kendi özelinde ve en doğrusunu da doktor söylüyor. İçinizde kalmasın gidin görüşün insan rahatlıyor gerçekten. Bütün bebişler sağlıkla büyüsün 🙏