Sürecin geçici olduğunu bilin ve rahatlayın lütfen. Benim 2. Ay başladı dökülmem ve inanılmaz derecede arttı. Duş almaktan korkar olmuştum iki avuç dolusu dökülürdü. Kel kalacağım kesindi yani. Değerlerime baktırdım her şey normalmiş ben de kandimi rahatlatmaya çalıştım geçecek bilşyordum. Bu sürede saçıma hiçbir işlem uygulamadım. Düzleştirme, fön vs. yapmadım hiç. 6. Ayda azalmaya sonrasında ise tamamen durmaya başladı. Şu an bebeğim 9 aylık ve bir sürü bebek saçım çıktı her yerden özellikle yanlardan. Geçecek bu günler hiç strese girmeyin lütfen.