Karnımızda bacaklarımızda çatlaklar oluşuyor. Memelerimizin formu bozuluyor. Uçları yara oluyor. Bebek ilk ağzına aldığında elektrik çarpmış gibi oluyor. Ama yine de onu emzirdiğin için mutlu oluyorsun..
Kilo alıyoruz. Saçlarımız dökülüyor. Yorgunluk, uykusuzluk, sürekli endişeli olma hali…
Bir de üzerine minicik bebeği görmeye gelen misafirlerden korumaya çalışmak..
İnanın hepsi o kadar zor bir süreç ki
18 günlük bir anne olarak bildiriyorum.
Daha şimdiden bunları yaşıyorum ama diğer yandan da ufacık bir gülüşü, bakışı, kucağına aldığında o sıcaklığı..
Annelik nerden baksan delilik.
Ama hepimiz buna gönüllü olduk 🥰😂