Mariposa Gokturkmom yok knk taş gibi oluyo yarmayla. Ben bilmiyorum yapmayi ama onlar hep oyle yapiyo gordum
HeeSenCokBiliyon LezizeNine biz de aynen böyle yapıyoruz ve aşırı lezzetli oluyor. Nerelisiniz merak ettim ben batmanlıyım 🫶🏻
LezizeNine HeeSenCokBiliyon bence de çok güzel oluyor kuzum biz Hakkariliyiz. Daha doğrusu ilçesinden hakkari merkez değil.