Gokturkmom biz Diyarbakırlıyız,sadece yarma ile yaparız kaynanam kendisi dövüyor hatta,iri kalmaz, dağılmaz,suya tuz atarsın ve tencerenin aldığı kadar içli köfte atarsın karıştırmayacaksın üste çıkına kadar,1 tanesi üste çıktı mı ortadan yavaşça karıştır