urazseyda benmde bebeğim 5 ay 10 günlük diyeti gireli 5 hafta oldu prof.alerji uzmanına gittim süt süt ürünleri paketli gıda et yumurta kuruyemiş bunları yemiyorum dedim hepsini yavaş yavaş aç dediilk yumurta yani fırınlamış olarak yumurtayı açacakmışım sonra haslanmış olafak dene onuda ilk sarısı nı aç sonra beyaza geç dedi sütü de ilk yine fırınlanmış olarak kek şeklinde sonra yoğurt çorbası yap ye dedi sonra tereyağı sonra peynir en son da süt dedi tadımlara da başladedi dün tadıma başladım ama için hiç rahat değil ben ek gıda alacak hem ben diyet açacağım bebeğime ağır gelir die endişe ediyorum doktor bırak huzursuz olsun biraz azıcık kakası bozulsun diyor tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum bende :(