urazseyda Merhaba hanımlar bebeğim 6 buçuk aylık 1 buçuk aydır evolvia rp1 kullanıyoruz ve ben diyet yapıyorum süt yumurta kuruyemiş bunlar diyette vardı kanlı kakamiz gecmeyince 10 gündur et tavuk balık domates falan hepsini kestim son 1 haftadır kan görmedim yani 2 kez nokta şeklinde gördüm oda çok incelediğimde bezi yani ek gıda almıyor bugün doktor normal mama al Perşembe getir süt diyetini açalım dedi ama emin değilim ya üni hastanesi doktor değişmişti birine sorup karar verdiler yani tereddütteyim diyeti direk çocukla mi açıyorlar önce benim yemem lazım değil mi anlamadim korkuyorum ya
nurdagulmom urazseyda emziriyorsanız sizinle denemeleri lazim ilk basta direkt bebeğe vermeleri risk bence ya bu kadar şeye alerjisi varken bir de tabi değerleriniz ne bilmiyorum belki çok düşüktür ondan öyle bişey istemiştir doktorunuz bilemedim şimdi ben emziremedigim icin bebegime verdirdiler direkt kek yaptırdı doktor tarif verdi onu yedirdim hastane gözetiminde ek gida alıyor suyla ıslatıp verdim suan bizde diyet acma sürecindeyiz her gün veriyorum o kekten
1prensh urazseyda hayır çocukla açıyorlar diyeti bizde yumurta,fıstık fındık kauçuk badem,domates,susam çilek alerjisi var bebeğimde önce yumurta diyetini açarak başladı doktor kontrolünde oluyor zaten korkmayın
AA201207 urazseyda emziriyorsanız önce siz diyet açarsınız ve önce süt değil yumurta açılır genelde ama bilemedim
nurdagulmom urazseyda sizin yediklerinizden oluyor olabilir siz iyi bi alerji doktoruna gidip test falan yaptirin bence durduk yere çocukta sıkıntıya girmesin siz de
1prensh urazseyda sadece şuan öncelik yumurtayı açmaya çalışıyoruz hala daha tam anlamıyla geçmiş değil kek yaptırdı ilk dr ondan geçti bi sonraki ay pankek dedi onuda geçti ama haşlanmış yumurtada kaldı haziranda tekrar deneyecez açmayı
nurdagulmom 1prensh nasil kaldı bağışıklık kazanamamış mı bizde suan yogurtlu kek yiyoruz ama daha ileri basamaklqra cikamadik bizimde haziranda yumurta denememiz olacak 🥺
urazseyda nurdagulmom malesef şehrimizde özel alerji doktoru yok şehir hastanesi doktoruna göre çocuğun alerjisi yok bunlara göre üst seviyede anlamıyorum yani şaştım kaldım son çare şehir dışına gidecez artık
1prensh nurdagulmom doktorda şaşırdı çok alerjik bir bebek hala bağışıklık kazanamamış olması şaşırtıcı dedi yumurta kanda değeri 8bine yakın çıktı onunda etkisi olabilir tekrar deneyecez dediler
1prensh nurdagulmom kekten haftada 3 kez yapıyorum ne kadar yiyebilirse dedi dr pankeki de haftada 4 kere veriyorum onu da ne kadar yiyebilirse pankeki 5-6 tane yiyor keki de gün içinde 2 dilim olacak şekilde veriyorum
nurdagulmom 1prensh nasil 8 bine yakin cikti kan testinde mi 😲 beyazı mı sarisi mi oyle cikti bizim beyazi 33 sarisi 9 muş doktor ona bile yüksek dedi 8 bin ne demek ya uf
1prensh nurdagulmom evet kan testinde 8bine yakındı değeri şimdi haziranda eğer yine haşlanmış yumurtadan geçemezse tekrar bi kan testi verecez sizin kanda değeri kaçtı yumurtanın
nurdagulmom 1prensh cok gecmis olsun ya bu alerji de aynı doğum hikayesi gibi herkesin birbirinden farkli rabbim sifa versin butun bebislere annelere de kolayliklar versin inşallah
1prensh nurdagulmom çok teşekkür ederim Rabbim evlatlarımıza şifa versin alerji olunca bişey vermeye korkuyorum çok zorlanıyorum bazen tükeniyorum hissediyorum bebeğimin artık aklı eriyor bişey gördüğünde istiyor 16 aylık olacak vermediğimde ağlıyor çok zor Rabbim kolaylaştırsın inşallah 🙏🏻