kabakcekirdegi zaman zaman bana da oluyor ama toparlıyorum hemen çok normal havalar ısındı artık gezmek istiyor insan. Ben 2 buçuk yaşındaki kızımla çalışıyorum düzen oturttum eylülden bu yana hergün yapıyorum bişeyler hiç boş geçirmem konu çalışamasam 2 test çözerim ya da kitap açamasam telefondan çözerim ama yaparım bişeyler kendimi öyle odakladım günde 3 4 saat ancak çalışabiliyorum ama bana verimli geliyor