kabakcekirdegi Bence herkes bir noktada bunu yaşıyor ya 😅 İlk baştaki o gaz sonsuza kadar sürmüyor maalesef. Ama yavaşlamak bırakacağın anlamına gelmiyor bence 🌸 Biraz dinlenip tekrar toparlanma dönemi gibi düşün. Hem şu an zorlayıp tamamen tükenmektense az da olsa devam etmek daha değerli 🤍 Gün gelir o hırs yine geri geliyor gerçekten, yeter ki kendini ben yapamam artık diye kapatma 🥹