Ballilokmam11 okursanız annelerin bu konuyla ilgili ne kadar çok yazısı olduğunu görürsünüz. Yuvarlanarak gitme doğru bir hareket değil bebek emeklemeye teşvik edilmeli ki kas grubu gelişsin. Popo üstünde, yuvarlanarak giden bebeğin kas kuvveti düşüktür. Bunun gelişmesini destekleyen Fizyoterapiste saldırmak o kadar saçma ki. Bu konuyla ilgili bi araştırma yapın makale yazın sizin de desteklediğiniz bilgileriniz olsun.😊