Merhabalar 🌸 bebeğim 7 aylık ve 5. Ayından beri sadece döne döne gidiyor istediği yere. Emekleme sürünme vs yok. İnstagramda bir doktor bunun anormal ve engellenmesi gereken bir durum olduğunu söylüyor sürekli, ve bu da beni endişelendiriyor… Bu ayına kadar hâla sadece dönmesi normal mi? Emekleme sürünme olmaması şuan için olumsuz bir durum mu sizce? 