nur5161 hamilelikten önce stilizan kullanıyordum iki mg doktorum vermişti. Nispeten daha sakin oluyordum ama bi duygusuzluk ufaktan geliyordu aslında doğumdan sonra hala çok inişli çıkışlı duygularım kullansam faydalı olur. Ama emziriyorken doktora sormalıyım. Bence ilaca mesafeli olmayın