nur5161 Kızlar panik atak ve anksiyetesi olan varmı varsa kriz geldiğinde kendini nasıl hissediyor? Doğum yaptım 2 ay oldu 3. Sezeyanım oldu ameliyatım zor ve uzun geçti bağlama işlemide yapıldı ayakta çok durunca bacaklarım ağrıyor kızlar sizde de var mı bunlar birde panik atağım var kızlar nefesim daralıyor kalablığa giremiyorum ve sürekli 7/24 aklımda çocuklarıma bişey olacak bana bişey olacak çocuklarım kalacak düşüncesi gitmiyor hiç nasıl başa çıkıcam bilmiyorum ilaçda kullanmadım hiç kullanmakta istemiyorum
yenianne999 nur5161 hamilelikten önce stilizan kullanıyordum iki mg doktorum vermişti. Nispeten daha sakin oluyordum ama bi duygusuzluk ufaktan geliyordu aslında doğumdan sonra hala çok inişli çıkışlı duygularım kullansam faydalı olur. Ama emziriyorken doktora sormalıyım. Bence ilaca mesafeli olmayın
nur5161 bebek_12 benim ilaçlara karşıda atağım var tek psikolojik ilaçlar değil ben ağrı kesci bi içmem çok zor içerim içincede hep kendimi kontrol ederim bişey olursa diye ilaçlara karşı korkum var
berengunes İlaçsız baya zor oluyor bende de var sürekli saçma korkular yaşamaktan çok yoruldum emzirme dönemi bitsin direk düşünüyorum kullanmayı hayatım böyle çok zor Bu arada benimde sezeryan ve tüp bağlama oldu bacaklarım çok ağrıyor hala
berengunes bebek_12 evet biliyorum ama içim rahst etmiyor. Uyku sorunu yaşarım diye de çekiniyorum çünkü full uykusuzum hem çalışıyorum hem desteksiz bebek bakıyorum çok uykusuzum ilaçlar daha da uyku yaparsa yapamam zor olur
bebek_12 Sssyyyy hamileliğin başından beri kullandım hala daha devam ediyorum. Sizin rahatsızlığınıza göre psikiyatri doktoru verir mutlaka
bebek_12 Sssyyyy bende panik atak ve okb. Yemek yiyememe uyuyamama iç sıkıntısı baş dönmesi beyin kanaması geçircek gibi hissetme kollarda uyuşma bunun gibi şeyler. Çok şükür bir yan etkisi olmadı gebeliğimde emziriyorum çok şükür bi sorun yok 4ay 13 günlük bebeğim
bebek_12 berengunes daha önce ilaç kullandın mı hiç? Bu ilaçlar yani kendim ve etrafımda kullananlarda gördüğüm bildiğimi söyliyeyim uyku yapan ilaç değil yani öyle düşündüğünüz gibi değil. Uyku düzenin nasıl? Çok uykusuzum yazmışsın bu psikolojik rahatsızlıkların sebeplerınden biride uykusuzluk uyku düzeni
Sssyyyy bebek_12 ben çok kötü durumdayım çarpıntı beni komple ele almış durumda ne yemek yediriyor ne dışarı çıkmama izin veriyor ve ben anksiyeten olduğunu kendime inandıramıyorum hayatım bitti resmen bu kadar kötü oldunuz mu sizde
bebek_12 Sssyyyy tabii ilk panik atak geçirdiğimde kalp krizi geçiriyo gibi hissetme beyin kanaması geçiriyo sanma kollarda uyuşukluk oldu hemen acile gittik herşey yapıldı hiçbişey yok ama ben diyorum yok kesin bişey var bulamıyolar gibi gibi ama en sonunda psikiyatri gittim ve panik atakmış yani. Yemek yiyememe uyku uyuyamama hayattan kopma sürekli iç sıkıntısı ve çok daha fazlası yani
bebek_12 Belizdeniz sen ne kullanıyosun? Psikiyatri doktorun mu dedi keseriz diye? Ya şöyle bişey var mesela ben hastalandım ilaçlara başladık 1 hafta sonra hamile oldugumu öğrendim 3 tane ilaç vardı 2 sini bıraktırdı tek ilaca düşürdü o ilaçta yeterli gelmedi ilaç değişikliği yaptık. Yani demem o ki ben hamile olduğumu bilmeden rahatsızlanmıştım ve mecbur ilaç tedavisi olmak zorundaydım ama belkide öncesinde ilaçla tedavi olup planlı bı gebelik olsaydı belki benim doktorumda tedaviyi tamamla öyle gebelik düşün derdi
Sssyyyy bebek_12 acil ilaca ihtiyacım var ama korkuyorum bebek zarar görür diye çarpıntı içinde beloc içiyorum
bebek_12 Sssyyyy ne kadarlık hamilesin? Gönlünü ferah tut ilaç içince bişey olmaz Allahın izniyle.Çarpıntın panik ataktansa beloc iyi gelir mi ki geliyo mu?