muko03 eksik hissetmenize gerek yok tuzunu, şekerini yani bebeğinize uygun olduğunu düşündüğünüz şeyler verdiğiniz sürece sıkıntı yok 🙂 şahsen ben seviyorum akşamları oturup yarın farklı ne yapabilirim diye düşünüp araştırıyorum ama bu tamamen benlik sevdiğim için yani. Yeri geliyor bizim bir önceki günden kalan yemekten de verdiğim oluyor. Her şekilde bebeğimizi en iyi biz düşünürüz ☺️