nerminisitan kızım 16 aylık 21 aylıkken kreşe başlayacak dün başladım emzirmeyi kestim bugün 2. Günümüz ama benim kızımın kilosu boyu çok iyiydi doktorda gerek olmadığını söyledi ve geceleri çok sık uyanıyordu uykusuzken sabah kaldırıp kreşe götürmek çok zor olacaktı bende artık çok yıpranmıştım uykusuz kalıyorum sürekli. Şimdiden uykusu düzene girdi diyebilirim yani bence hazır hissediyorsanız kesmeniz sizi çok rahatlatır her bebek 2 yaşa kadar emecek diye bir şey yok ve büyüdükçe daha zor bırakıyorlar yakın çevremde çok var bıraktıramıyorlar erkenden kesmek en iyisi bence