nerminisitan Kızlar kreşe başlayınca sütten kesilmeli mi? Çocuklar emzirme döneminde kreşe daha mı çabuk adapte oluyorlar yoksa zor mu alışıyorlar? Hastalıklar kreşte daha çok oluyor emzirmeye devam et diyen de var. Tecrübelerinize ihtiyacım var
GezginPaNDa nerminisitan Siz işe başladığınız için mi çocuk 16 aylıkken kreşe gidecek 16 aylık sütten kesmek için erken bir zaman 24 aya kadar devam edin
queenofrose nerminisitan dokuz aylıkken ise başlamıştım. 24e kadar emzirdim. Gelince giderken emzirirsin. Neden kestiğini anlayamadım. Alismayla alakalı bı sorun olusturmaz
nerminisitan hunilimomy bende öyle düşündüm ama kreşte hastalıklar çoğalıyor sonra kreşe gitme süresi azalıyor işe de gidilmiyor öyle olunca dediler. Ne yapsam bilemedim çok kararsızım
hunilimomy nerminisitan ilk bir sene mutlaka hasta oluyorlar çünkü bu şekilde bağışıklık sağlıyorlar. Doktorunuza resverol şurup danışabilirsiniz bağışıklık için
Burcak61 nerminisitan 16 ay henüz küçük en azından sabah akşam evde olduğunuz saatlerde emsin kreşe gittiği için zaten bir alışma süreci olacak birde memeden keserseniz çok daha fazla etkilenir
nerminisitan GezginPaNDa evet işe gideceğim bakacak kimse yok çok üzülüyorum😔 kreşle nasıl yürütebilirim bu süt sürecini onu dert ettim bayağı. Bencede emzirilmesi gerek gibi sanki ya alışır demi 🥹
GezginPaNDa nerminisitan ben 17 aylik işe basladim . 27 aya kadar emzirdim . Cocuk işten gelince emmeye alışıyor
nerminisitan GezginPaNDa gerçekten mi? Ay öyleyse ben de devam edeyim. Nasıl yürüttünüz peki bu süreci? Bi sabah bi gece yatmadan önce mı emzirdiniz gece beslenmesini de kestiniz sanırım
GezginPaNDa nerminisitan kapıdan girer girmez yapisirdi 30 dk bırakmazdı Süt icme ve özlem giderme seansı. Gece yatana kadar istedikçe emerdi . 19 ayda gece beslenmesini kestik . Gece sürekli kalkıyor diye
nerminisitan GezginPaNDa maşallah azminizi takdir ettim doğrusu 👏🏻 okuldan gelince emdiğinde akşam yemeğini yedi mi peki? Bizimki emince yemek yemiyor
mehtapmilan Yeğenenimi annesi 20 aylık falandı kreşe verdi. Sütten kesmedi. Geceleri emdi işten gelince işk iş onu emzirirdi. Gündüz zaten alıştı aramıyordu
GezginPaNDa nerminisitan okuldan geldi emdi sonra ben yemek hazırladım vesaire diyene kadar zaten 1saat geçiyordu. O yüzden yemeğini çok etkilemiyordu