egeninincisi33 sonuç olarak hamile kalabiliyorumuşsun işte
İlk çocuğa hamile kalıp doğum yaptıktan sonra hamile kalma olayı daha çabuk oluyor daha kolay hamile kalınabiliyor
Eğer burada aktifsen
Senin gibi olup hemen hamile kalan bir sürü insan postu var
Ben ne de olsa zor hamile kalıyorum diyip korunmazsan o %1 lik olay olur
Ki olmuş artık bana saçma geldiği için de gülüyorum
Eleştirilere açık ollll
Hayırlı olsun yine de