istanbul12 birincisi burda haykırarak gülünecek inan ki hiiiç bişey yok. İkincisi birkaç yorum okusan dış gebelikten dolayı bir tüpümü kaybettiğimi bu yüzden bebeğim bile korunmasız ilişkiye rağmen 7-8 ay sonra anca tuttuğunu ve bundan dolayı tekrar kolay kolay hamile kalamam diye düşünerek 1 kerelik korunmasız ilişki yaşadım. Ha velev ki aksi oldu velev ki bile isteye yaptım ve yine geldim buraya yazdım size “ HAYKIRARAK GÜLDÜM CART CURT “ yazma hakkı vermez !